[linux] Spekulacia s GPL (Mierne OT)

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Pondělí Březen 31 23:11:18 CEST 2003

Zdravim,
mam urcite modelove situacie a kedze nepoznam prilis lepsie miesto, kde sa
nato pytat, tak sa pytam tu.

Situacia 1:
Urobim patch na GPL software, maintainer tohto softu, odmietne moj patch,
ja budem distribuovat svoje binarky s odkazom na zdrojaky z povodnej
stranky softu bez mojho patchu. Porusim tak GPL licenciu ?

Situacia 2:
Mam komplexny produkt, ktory sa sklada z viacerych softov pod GPL
licenciou aj softom, ktoreho som tvorca ja. Kedze sa jedna o komplikovany
soft, so zlozitym ovladanim, tak si chcem chranit dobre meno a v licencii
zakazem poskytovat support, verejne predvadzanie inym subjektom ako mnou
opravnenymi, samozrejme zdrojaky, binarky, a dokumentacia bude volne k
dispozicii. Dostanem sa do konfliktu s GPL ?

Popripade je na slovensku nejake miesto/institucia kde sa daju
prekonzultovavat (aj komercne) otazky ohladom open source softu a licencii
?

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk