[linux] mysql procesy

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Pondělí Březen 31 21:17:48 CEST 2003

>   cafe, mam mysql a request tracker3, problem mam taky ze mi hlasi po
>   case too many connections, takze som zistil ze mysql mi pootvara
>   konekcie, da ich do sleep rezimu a nezavrie (mysqladmin processlist)
>   a ked dojde po daku hranicu tak mi to odmieta sa spojit, neviete
>   dakto ako by sa dalo v mysql to nejako obsluzit alebo nastavit aby
>   ich zatvaral alebo ako to vlastne funguje ?

Podla mojho nazoru ma v tomto pripade zatvarat spojenia ten, kto ich
otvoril, teda klient. Server iba po nejakom timeoute. Z vyrazu "mysql mi
pootvara konekcie" vsak chapem, ze u Teba tie spojenia otvara server.
Neviem si to vsak dost dobre predstavit...

--
  _/|   Ondrej Jombik - nepto na php.net - http://www.nepto.sk - OJ812-RIPE
 <_  \  Platon SDG - open source software development - http://platon.sk