[linux] optimalizacia procesorov

Pátek Květen 2 10:08:26 CEST 2003

-> Chcel by som sa opytat ako optimalizovat procesor. Mam AMD Athlon XP
-> 1600+, redhat 9 shrike, pise mi "architecture i686", nemalo by mi pisat,
-> ze mam "athlon"? Ako zmenit tzv. "flags" procesoru, aky subor editovat.

optimalizovat procesor obavam sa ze v AMD by to islo.
mozno by ti trochu pomohol kernel skompilovany priamo na tvoje pomery (cpu,
doska, hw) ale zisk by nemusel byt horibilny.

preco ti to valstne vadi?
REALITY.SYS corrupted. Press any key to reboot Universe.