[linux] "out of office" na linuxovom mailserveri

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Sobota Květen 3 13:09:09 CEST 2003

Zdravim,
zacnej najskor od konca...; skus namiesto openssh pre win pouzit putty
http://www.chiark.greenend.org.uk/~sgtatham/putty/

Ako som pisal minule, skus si premysliet architekturu, ako to vlastne
chces zaclenit do existujuceho riesenia...
Ak na serveri nechces mat nic okrem smtp+pop3, tak to musis vyriesit inak.
Napr. user moze poslat mail na adresu out.of.office na domena.tld, mail by
mohol mat format:
vacation start tajne_slovo

Text odkazu...

dany mail by mohol spracovat procmail/maildrop + nejaky skriptik, co by zo
spravy vytiahol text a ulozil do .forward

Zas keby sa user vratil tak by poslal mail s textom
vacation stop tajne_slovo

A bolo by.

Myslim si, ze uz urcite niekto nieco taketo riesil a napisal o tom nejake
howto a tak isto aj niekde vystavil dany skript, staci to len pohladat.
A treba sa zamysliet nad bezpecnostou, ci je dany stupen "ochrany"
dostatocny a ake velke skody narobi, kde niekto niekomu urobi prazdniny.

`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk