[linux] Re: optimalizacia procesorov

Matej Koval koval na intrak.sk
Sobota Květen 3 13:28:59 CEST 2003

On Sat, 3 May 2003, Jozo Botka wrote:

> Len si proste chcem trocha zrychlit moj PC doma....
> V kde control panel som nasiel nejake kernel vylepsenia, tj. vyberes si typ procesoru(radu)  a ono ti akokeby patchlo kernel... Lenze ja som si vybral athlon a ono to slo este pomalsie..(ci to nebude typ, ze mi pise architecture i686 a nie athlon)....

nie patchlo.. pri kompilacii kernelu si mozes vybrat, pre aky procesor ma
byt jadro "optimalizovane". musis ho potom samozrejme skompilovat a
zaviest, aby si videl nejaky vysledok.

Co sa tyka behu samostatnych aplikacii, tak tie byvaju vacsinou
standardne (woody) pre i386, preto ak by si chcel uplne
prisposobenie pre dany procesor, musel by si prekompilovat vsetky
aplikacie s podporou i686

Matej Koval
email : matto na email.cz
www   : http://www.come.to/matto