[linux] rychlost linux/windows

Tomas Zatko woody na host.sk
Neděle Květen 4 09:33:35 CEST 2003

Zdravim!

Chcel by som sa spytat, co vsetko mozem urobit, aby som "zosviznil" svoj
linux.

Pretoze dost ma stve ked si porovnam nasledovne cisla, dosiahnute na tom
istom zeleze:

LINUX MDK 9.0:
Doba od spustenia LILO, az po dokoncenie nacitavania KDE: 1min 10s
Doba od kliknuta na ikonu OO writer az po spustenie: 31s   (!!!??)
Doba od kliknutia na ikonu Mozzila az po spustenie: 13s
Doba od kliknutia na "Vypnut pocitac" az po "Power down": 34s

WINDOWS98:
Doba od spustenia LILO :) az po uplne sputenie win: 25 az 30s
Doba od kliknutia na ikonu Opera (7) az po spustenie: 3s
Doba od kliknutia na ikonu Word (Xp) az po spustenie: 3s
Doba od kliknutia na "Vypnut pocitac" az po vypnutie: 3s

Asi najviac ma stve ako dlho sa spusta OpenOffice. Na w98 som ho
neinstloval, ale na WinXP s podobnym hardverom ako je moj sa OOo spusta
cca 3 az 5 sekund.....  Preco je to na linuxe tak dlho? Da sa to
nejakym sposobom ovplyvnit?

Niesom si isty, aku odpoved od vas cakm, ale velmi rad prijmem
akukolvek. Pripadne nejake vlastne skusenosti.

dakujem
.t..

p.s.:
CPU: Celeron 1300
RAM: 128MB
(mal by som napisat viac/presnejsie parametre zeleza?)

--
http://woody.host.sk