[linux] rychlost linux/windows

Tomas Zatko woody na host.sk
Pondělí Květen 5 00:21:29 CEST 2003

> takze najskor nemiesaj hrusky s jablkami...; nemozes porovnavat
> rychlost opery s mozillou a tak isto ani Word(xp) s OO Writer.
no, vlastne hej... ale aj tak OOo beha na tomto stroji rychlejsie na Win
ako v Linuxe

> Aby som bol trosku objektivnejsi, spravil som taketo meranie:
> CPU: Celeron 1100, RAM: 256MB, w2k sp3.
> OO Writer 1.0.3 - 13s, druhy start 4s
> Mozilla 1.3 - 9s, druhy start 3s
hmmm, mam zvysit/uvolnit RAM ?  (asi hej)

> Ak pouzivas Operu pod Win, tak ju mozes pouzivat aj pod Lin.
win vlastne nepouzivam. nabootoval som na porovnanie...
koli tomu, ze si xcem definitivne zvyknut na unix a som nuteny sa s nim
ucit robit a cez dlhe chvelky citat manualy a tak
Je dost stranok, ktore Mozilla vie a Opera nie. Povacsine take typu
"webchat", alebo chybne napisane stranky (co od Opery samozrejme
nemozem cakat ked xce dodrziavat standardy)

> Dobre a teraz k tomu zrychlovaniu:
> 1. skontroluj si kolko sluzieb ti bezi v MDK9.0 a vsetky nepotrebne
> vypni. Tak usetris pamat, ktorej by sa zislo aspon 256MB a navyse
> zrychlis start systemu.
ok

> Rovnako ako OO tak ja mozilla su aplikacie v stadiu burliveho vyvoja,
> takze sa da ocakavat, ze novsie verzie budu lepsie, rychlejsie a tak
> dalej...
ok

--
http://woody.host.sk