[linux] DNS

riki phobie na host.sk
Pondělí Květen 5 15:13:17 CEST 2003

Marian Gasparovic wrote:
> Naozaj s tym nevie nikto pomoct ?

za pokus to stoji

jasne to pingujes netbiosove mena ktore sa siria beznymi netbiosovymi
broadcastami

to je jasne, pripadne mozes pridat do /etc/resolv.conf

search zzz a mozes pingat tvojnotebook a on defaultne pinga vlastne
tvojnotebook.zzz

to je ten parameter v /etc/resolv.conf s ktorym poexperimentuj

ano ale ako som pisal hore tak z xpcok pingas ich netbiosove mena
na to aby ti to chodilo potrebujes akurat tak spravnu ip adresu a masku,
ziadne dnsy

riki