[linux] Re: Re: pripojenie na internet pod linuxom

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Pondělí Květen 5 22:10:48 CEST 2003

Dňa Po 5. Máj 2003 13:19 michal lackovic napísal:
> Zdravim
> Mam vsak problem,doma sa pripajam na inet cez dial ale v praci mam
> pevne a este mam nastavene dhcp aby mi poslalo DNS, takze ked si tam
> doma pripisem tie IP na poviderove DNS tak sa mi to v praci premaze
> tym co posle DHCP.
> miso

tak f tom pripade si ich musis pri kazdom pripojeni dopisat spat, pomocou
skriptu /etc/ppp/ip-up.local, ktory je volany po nadviazani ppp spojenia.
Dokonca by tam mali byt aj dostupne tie adresy (ako parametre $6 a $7 - bez
zaruky)

Juraj