[linux] skript v /etc/init.d

Michal Toth michal.toth na oracle.com
Úterý Květen 6 11:35:55 CEST 2003

neviem ci toto nieje iba redhat only riesenie, popripade na mdk by to mohlo
fungovat.
To 2345 je cislo runlevelu v ktorom sa to spusta, to ostatne z hlavy neviem.
Kazdopadne ak mas na tom systeme chkconfig, tak

# chkconfig --add <meno>
ti ho prida do zoznamu, (musi mat start a stop volby ten skript)
a potom ho mozes este ovladat pomocou napr.
# chkconfig --level 235 <meno> on|off
toto ten skript spusti/vypne v runleveli 2 3 a 5.
Detaily v man chkconfig.

Michal Toth