[linux] tomcat

Marian Andre andre na intrak.sk
Pátek Květen 9 08:47:17 CEST 2003

On Wed, 7 May 2003 09:41:41 +0200
"Ing. Peter Bodnár" <Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk> wrote:

> pouziva niekto tomcat4 na debiane? ja sa uz3 dni snazim rozchodit, ale stale
> mi to nejde, tomcat sa naspusti kvoli exceptions v jave, uz som vyskusal aj
> j2sdk od sunu aj blackdown - jedno horsie jak druhe....ozvbite sa mi niekto
> rovno na mail, nech s tym nezatazujeme konferu

Zdravim,
uspesne pouzivam tomcat-LE 4.1.16 a j2sdk1.4 od blackdownu...

Tusim, ze v tom bude Vas problem. 1.4.X SDK uz obsahuje standardne niektore triedy, ktore sa
predtym distribuovali samostatne (namatkovo xml parser, regularne vyrazy) preto je
pre toto SDK vydavana tzv. LE (Light Edition) tomcatu.

Nic blizsie ste nenapisali, preto sa len domnievam, ze v tomto moze byt problem...

--
Marian Andre