[linux] LinuxFromScratch - ide aj bez netu?

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Pátek Květen 9 13:06:00 CEST 2003

Taak, trochu sa mi to podarilo rozehat a tu su moje prve skusenosti...

> Myslim, ze uplne staci nejaky Mandrake atd, aj to este starsia verzia.
> Kompilacia Gentoo na takom stroji by trvala mozno aj dva tyzdne (se vsim
> vsudy) - Mne na P4-1.7GHz to trvalo 8dni (kym som bol spokojny).
Svata pravda, uz to kompilujem peknych par dni... . iXy boli za cca 7
hodin, bootstrap trval okolo 6.

Vlastne bootstrap trval aj dlhsie - kompilacia gcc sa rozhodla, ze spadne
s tym, ze nejaky zdrojak neexistuje. Nastastie to bola uz finalna cast
bootstrapu, takze mi stacilo uz iba emerge gcc ncurses. GCCcko uz zbehlo
bez problemov. Celkovo kompilacie raz za cas padnu s nejakou chybou, ze
subor neexistuje. Nastastie to nie je az tak casto.

Neskor mi doslo, ze sa da pouzit aj distcc, a tak som dal stroj dokopy s
1,2GHz Duronom. Chcel som mat vsetko tym istym kompilarotom, tak som cez
NFS pripojit gentoo a chrootol som sa donho - gentoo este nemam
instalovane - kompilujem ho chrootnuty v MDK91. Potom som nastavil distcc
a islo to. Problem bol trochu s Qt, lebo nepouziva autoconf/automake -
kompilacia sa nechcela spustit vo viacerych procesoch - tu pomohlo
MAKEFLAGS="-j4". Niektore balicky ale nechcu o paralelnom kompilovani ani
pocut.

> Ale neodradzam ta, aspon zistis ako tuciaky funguju.
Toje pravda, niektore veci som naozaj necakal - napriklad, ze mod_php
pouziva Qt DOM...

	Milan Plzik