[linux] OT: poinstalacne problemy drivera pre nvidiu

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Pátek Květen 9 13:18:42 CEST 2003

> po uspesnej instalacii drivera pre graficku kartu nvidiu
> mi xserver vyhadzaje nasledovnu chybu:
> "NVIDIA: Failed to verify AGP usage"
>
> xserver sice nabehne, ale vlecie sa snad este
> viac ako bez tych driverov..
> ..zhanam kde sa da, ale neak som na nic
> konstruktivne nenarazil
> vdaka!
>
>         andrej

Zmenil si v /etc/X11/XF86Config-4 Driver "nv" na Driver "nvidia"? Niekedy
to ludia zabudnu... . Ak to mas a nejde to, potom:

Skus pozriet cez lsmod, ci mas natiahnuty agpgart modul. Ten ma na
starosti AGPckove zalezitosti, popr, ci modul NVdriver nema nastavene v
/etc/modules.conf nejake divociny - napriklad, ze ma pouzit vlastny AGP
driver a nie agpgart. Celkovo je dobre pozriet si
/usr/share/doc/<nieco_od_nvidie>. Je tam pekny navod k jadernemu modulu,
aj k vlastnemu driveru pre Xy.
Ak sa Ti to aj tak nepodarilo, napis trochu miac o tej chybe, napr.
niekedy nie je od veci par poslednych riadkov z dmesg.
	Milan Plzik