[linux] Posielanie mouse-eventov pre textovu aplikaciu v KDE Konsole ?

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Pátek Květen 9 02:28:03 CEST 2003

> Zdravim, neviete ci sa da spravit posielanie eventov od mysi (hlavne
> tocenie kolieskom ;-) do textovej aplikacie (vim, less) cez konsole
> (KDEckovy terminal)? V manualy a na webe som ic o tom nenasiel, ale
> snad mate niekdo skusenost.

Ak by nic nnefungovalo, tak davam do pozornosti zdrojaky SVGAlib, ktory
ma handlovanie mysi a specialne kolieska vyriesene velmi dobre (na
konzole samozrejme).

Nevravim, ze treba pouzivat SVGAlib. Vravim, ze je treba sa pozriet do
zdrojakov ako to maju urobene. Mohlo by to pomoct.

--
  _/|   Ondrej Jombik - nepto na php.net - http://www.nepto.sk - OJ812-RIPE
 <_  \  Platon SDG - open source software development - http://platon.sk