P90 + 16 MB ram + 700 pouzivatelov (was: Re: [linux] lamerska otazka)

riki phobie na host.sk
Úterý Květen 13 10:11:57 CEST 2003

hm.. prestante prosim s demagogiami

ja viem ze strasne mate radi linux a jedno z druhym ale nemuseli by ste
to prehanat.

p90 zo 16mb ram verim ze zvladne pop3 a smtp pre par ludi ak donho
napchate dostatocne vela diskov.

to ze robil proxy pre 40 uzivatelov si skuste rozmysliet, ta masina by
cely den swapovala a bola by v <> na io_wait.

dtto s tym postgresom

riki