P90 + 16 MB ram + 700 pouzivatelov (was: Re: [linux] lamerska otazka)

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Úterý Květen 13 10:24:07 CEST 2003

Dňa Ut 13. Máj 2003 10:11 riki napísal(a):
> hm.. prestante prosim s demagogiami
>
> ja viem ze strasne mate radi linux a jedno z druhym ale nemuseli by ste=20
> to prehanat.
>
> p90 zo 16mb ram verim ze zvladne pop3 a smtp pre par ludi ak donho=20
> napchate dostatocne vela diskov.
>
> to ze robil proxy pre 40 uzivatelov si skuste rozmysliet, ta masina by=20
> cely den swapovala a bola by v <> na io_wait.
>
> dtto s tym postgresom

Ja tu nerobim ziadneho demagoga, iba hovorim, ze to realne fungovalo a islo to
relativne svizne. Stredna skola nemala peniaze (aka novinka) a bola rada, ze
mala aspon toto. Ale uz asi rok (mozno aj viac) dodal Infovek na skolu celkom
schopne zelezo a admin si vydychol ;-).

That's all folks!

--
Matej Pivoluska (mP)