[linux] SB

Dalxo dlx na pobox.sk
Úterý Květen 13 23:25:38 CEST 2003

Nazdar,

pre lamerov, ako sa opisujes, vzdy odporucam okusit najprv Mandrake.
Mandrake je vybaveny kopou vselijakeho softu, ktory graficky
konfiguruje pomali vsetko. Je presne urceny pre takych ludi, ako si
ty. Posledny je 9.1.

Dalxo.

> posluchol som, dal som si na komp red hat 8.0. ale vyskytol sa
problem c.2. nechce mi najst zvukovku (on board). nasiel som tam sice
programcok, ktory akoze detekuje zvukovky ale aj tak moju nenasiel.
kedze som ako som uz spominal total lamer, netuzim po rucnej
konfiguracii. nenachadza sa tam niekde nejaky pohodlny nastroj, ktory
mi tu zvukovku najde???

http://www.pobox.sk/ - najvacsi slovensky freemail