[linux] copy script

Marian Stetina mstetina na intrak.sk
Středa Květen 14 13:18:22 CEST 2003

On Wed, May 14, 2003 at 12:45:30PM +0200, Maros Franko wrote:
> Cafte seci
> Poradte mi prosim s takymto problemikom:
> Porteboval by som kopirovat subory z jedneho stroja(W98) na druhy
> (RH7.3). V programatorceni sa velmi nevyznam, ale myslel som si, ze
> taketo nieco by mohlo fungovat:
>
> #!/bin/bash
>
> mount -t smbfs -o password=  //stroj/adresar /mnt/samba/stroj
> cd /mnt/samba/stroj/nieco/nieco
> cp -v * /kam/sa/to/okopci

# A co tak toto tu dopisat ?
cd /

> [...]
> Potom dam [root na server]# umount /mnt/samba/stroj a vysledok je OK.
> Skusal som tam dat slucku (while ... done) ktora mala posunut vykonanie
> umount o par sekund, ale nepomohlo to.
> Poradte jak100hoven :-)
> THX
>
> PS/Ma byt script spustany z cronu.
> --
>
> Marian Franko
> Email: franko na omnicom.sk
> Homepage: http://www.omnicom.sk
> --------
>
> A pain in the ass of major dimensions.
> 		-- C.A. Desoer, on the solution of non-linear circuits

          Marian Stetina
          Student na FEI TU Kosice
          Clen Studentskej rady EF TU Kosice
          Veduci PC Klubu na internate Jedlikova 9 Kosice      /-------\
          Spravca siete na internate Jedlikova 9 Kosice        |Apromix|
          Predseda SRpRI na TU v Kosiciach                     \-------/
          Clen Informatizacnej komisie TU Kosice
  e-mail: mstetina na intrak.sk                             _-_
PGP kluc: http://www.intrak.sk/~mstetina/pgp/GnuPG     0(o_o)0

    Prosím neposielajte mi prílohy v proprietárnych formátoch.(.doc,.xls,...)
 PreÄŤĂ­tajte si viac na http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html
  Please do not send me any attachments in proprietary formats.(.doc,.xls,...)
      Read more at http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html