[linux] Dobijanie Easy

Pavel Kosarnik kosarnik na prologk.sk
Středa Květen 14 14:47:23 CEST 2003

Dobry den,

vyuzit sluzbu dobijanie EASY a zaroven mat ako OS nieco ine, nez win
je cesta, ktora nevedie k uspechu a vedie to len k boju s veternymi mlynmi.

Prikladam na pobavenie nieco s komunikacie s mobilnym operatorom:

[cut]
dovolte nam, aby sme reagovali na Vas email. S lutostou Vam musime oznamit,
ze spolocnost EuroTel Bratislava nie je prevadzkovatelom daneho prehliadaca
a z tohto dovodu Vam nie je mozne Vami ziadane informacie poskytnut.
Odporucame Vam si informacie vyhladat v manualy pre dany prehliadac alebo
sa obratit ohladom Vasej situacie na predajnu, resp. spolocnost, ktora
tieto systemy ma v ponuke.
[cut]

vzhladom na to ze mam zaujem vyuzivat Vase sluzby a dobijat si kredit EASY
funkciou portalu e-zones som ochotny to urobit aj prostrednictvom
prehliadaca
internet explorer. V mojom operacnom systeme sa vsak nenachadza. Mozete mi
prosim poslat postup ako si ho nainstalovat?  Pouzivam operacny system SuSE
linux vo verzii 8.1.
[cut]

> Dobry den,
>
> s lutostou Vam musime oznamit, ze momentlane je mozne Easy dobijat iba
> prostrednictvom prehliadaca Internet Explorer. Do buducna pripravujeme
> rozne novinky, o ktorych spusteni Vas budeme, v ramci zabezpecenia
> jednotlivej informovanosti zakaznikov, informovat len prostrednictvom
> medii.
[cut]

Mal som zaujem dobit easy kartu cez portal e-zones.
Aj po vyplneni spravnych udajov po kliknuti na obrazok Tatrapay,
alebo platby VUB ma neprenesie na dalsiu stranku, aby som mohol
zrealizovat platbu. Moj oblubeny prehliadac je Mozilla vo verzii 1.3b.
Mozte prosim skontrolovat funkcnost tejto sluzby?

--
Pavel Kosarnik