[linux] seriova konzola bezi len 80x25

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Středa Květen 14 16:01:26 CEST 2003

zdravim all,

rozchodil som si [pod debianom] seriovu konzolu na tyS0 - lilo, kernel,
getty. leziem na to cez modem alebo nullmodem zo securecrt-cka, v nom
je velkost obrazovky 100x43 znakov, pripadne ina, podla toho ako zmenim
velkost okna.

vsetko je ok az po moment, ked spustim midnight commander. ten bezi iba
80x25, a aj ked ho ukoncim, vsetko uz bezi len v priestore 80x25.
nepodarilo sa mi zatial vygooglovat, ako ho presvedcit, aby chodil na
taku velkost terminaloveho okna, ako ma k dispozicii. robi mi to aj na
inom serveri s redhatom. v konfiguracii klienta to nie je. nakopne ma
niekto spravnym smerom?

thanx
michal rybarik