[linux] Re: OT: Re: WRX eNEWS - 14.05.2003

Středa Květen 14 16:33:09 CEST 2003

Dňa 14. máj 2003, 15:50, peter Fodrek napísal(a):

> Ja som to napisal priamo firme, lebo vyzera ze su to total. vymetenci a
> navyse ten mail si mozes vyziadat na ich web-e a zadat tam akukolvek e-mail
> adresu...

ako maju vyriesene zbieranie adries je ich problem, rovnako ako je ich
problem to, ze mail ma ako From: adresu apacha.
ak by aj niekto zlomyselne prihlasil adresu linux na linux.sk do ich
spamlistu, reakcia davala naznamost ze to nebolo chcene. preto ak sa
mail zopakuje, tak soi moze konat a udelit pokutu. potom si zrejme
rozmyslia lepsie ako svoju aplikaciu na rozosielanie reklamnych
materialov poriesia tak, aby bolo jednoznacne mozne urcit ci na danu
adresu skutocne ziadal odoberat ich ezin ten, kto danou adresou aj
realne disponuje..

p.s.: samozrejme ze sukromne snahy o osvetu nechcem kritizovat

--
member of Advanced InternetWorks group  -> http://www.ainetworks.sk
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk