[linux] WRX eNEWS - 14.05.2003 odpoved WRX

NoSFeR nosfer na seznam.cz
Středa Květen 14 18:46:33 CEST 2003

Vobec k tejto teme:
Ako mi (napr. mne - niezeby som mal bocne umysly :) - dufam, ze to nikto
nespravi, lebo ma tu zjete) zabranite, aby som Vas neprihlasil do vs.
moznych "akcii", predlzeni penisu, zive.cz (dobre zaclenenie, ze ? :) a
inych pre zivot nevyhnutnych veci.

Vo vacsine pripadov pride link, ze kliknite a potvrdte - ja (HYPOTETICKY)
ako dobrak, co rad pomoze (ci gg osobne) poklikam a ... "akcie Vam umoznim
:("
V pripade "sukromneho" mailu - OK - nekliknem si, lebo mail nedostanem, ale
pri "verejnom" - neviem.
Takze, ako na to (filtrovanie/ochranu)?

nsfr