[linux] WRX eNEWS - 14.05.2003 odpoved WRX

NoSFeR nosfer na seznam.cz
Středa Květen 14 21:21:33 CEST 2003

??? Vazne

Najprv som si v duchu zakrical "a mam vas, ked mi nehelfnete" :)

hned mi vsak doslo, ze som 1. (ja hlupak) dal navod, 2. je to cele od veci a
nexce sa mi
tomu verit, 3. snad niekto bude mat inu odpoved a potesi

okrem toho, potom je  v tom "ta firma" nevinne (takmer), lebo je problem v
"implementacii technologie" - inak povedane, (skoro) kazdy to tak (cez
web_overovanie) ma urobene a je to "nezneuzitelne" - a tiez by som neprisiel
na to, ze gg+dobraci mozu v pripade mailing_for "pomoct"

Ale:
A) V pripade overovania cez web - moze sice dojst ak aktivacii aj vdaka
dobrakom a gg - ale zadanie (pridanie napr. linux na .. do Mailingu) moze iba
dobrak, ak to ten neurobi nic sa nedeje (nie je link, "neklikne" bot)
B) Overovanie cez email:
Aj v pripade A MUSI (az na extrem/hlupy mailing) byt "dobrak". Ak je, myslim
si, ze nie je (fasa formulacia ;) problem prihlasit a potom AKOZE z linux@
(proste z uvedeneho mailu) potvrdit ...
Len v pripade B to zaciatocnik nezvladne a nenapadne ho a ma to
komplikovanejsie.

Z coho vyplyva:
ak ma (nas) maju radi, tak "problem"
nutny: spamassasin + obcas_clovek