[linux] Grab MUSIC

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Čtvrtek Květen 15 08:27:25 CEST 2003

>   Je na grabovanie aj nieco ine ako Grip? Mozete mi nieco odporucit?
Grip vlastne sam ani tak negrabuje - on na to pouziva napr. program
cdparanoia

>   Da sa v Gripe nastavit, nieco ako automaticke konvertovanie
>   narodnych znakov na klasicke bez dlznove a makcenove, ale pre nazvy
>   suborov? (to co zapise do TAGu napr. v OGGu je OK ale nazvy su vo
>   Win take selijake ;()
Na toto odporucam skor dobre si v /etc/fstab nastavit codepage a
iocharset. Pod MDK napriklad codepage=852,iocharset=iso8859-2 funguje
vyborne. Ak mate zapnute UTF-8, odporucam iocharset=utf-8
>   Pripadne neaky iny soft na odstranovanie makcenov a dlznov z nazvov
>   suborov. Uplne dobre by bolo keby aj kontroloval dlzku (64 znakov)
>   suborov...
>
>   Editor TAGov pre OGG+MP3 pre linux, ale graficky?
xmms ma tusim nejaky vstavany - na MP3 isto, ogg neviem

>   Kam (subor) uklada grip informacie o CD? ..tie lokalne... dik
Neviem presne, ale zda sa mi, ze niekam do ~/.grip :-)

	Milan Plzik