[linux] Gentoo a locales

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Čtvrtek Květen 15 14:32:15 CEST 2003

Ahojte este raz
Po nekonecnej kompilacii sa mi podarilo nainstaloval Gentoo Linux. Chcel
by som sa hlavne spytat, v ktorom balicku su subory z /usr/share/locale -
teda NIE LC_MESSAGES, tie ostatne, kde su informacie o jazyku, zapise
cisel,... . Instaloval som tusim glibc 2.3.2.
Dalej som este neprisiel na to, ako rozbehat UTF-8. ked nastavim
CL_ALL=sk_SK.UTF-8, berie to ako vadne locale a pouzije vychodzie locale
C.
Este neviem nastavit font na konzole - /etc/init.d/consolefont mi vypise
par riadkov findacm: No such file or directory a tym skonci. Nastavenie
fontov moze byt dokonca aj vychodzie - default8x16.
Posledna vec je ohladom programov unicode_start a unicode_stop. Neviem, v
ktorom balicku su (a tiez neviem, kde je killall, ale to nie je take
podstatne:-)

	Milan Plzik