[linux] Nastavenie routovania

Ing. Peter Bodnár Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk
Čtvrtek Květen 15 14:38:11 CEST 2003

Dňa Št 15. Máj 2003 14:27 Marcel Telka napísal:

> Pomohla by cela routovacia tabulka na tom serveri.
> Zo servera sa dostanes von (cez router)?
> Zo stanic sa dopingas na router?

> Promiskuitny mod je pre router zbytocny.

to, co ty potrebujes, by skor vyriesil bridge, takze dat server do rezimu
bridgovania (ale ako sa to robi, to neviem)

	peter
--

System integrator for LAN/WAN
TTC Telecom s.r.o.	tel: +421 55 7283 555