[linux] Nastavenie routovania

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Čtvrtek Květen 15 20:35:02 CEST 2003

Zdravim,
pokial som tomu vykladu spravne pochopil, tak chyba bude asi v tom, ze
router providera mal nastavenu inu masku ako tvoj server, cize packety
sice jednym smerom isli, ale druhym sa nevedeli vratit, kedze
predpokladam, ze provider na svojom routri nic nemenil...

Skus sa zamysliet nad tym, ze preco to chces takto prerobit, kedze vela
veci sa da robit viacerymi sposobmi...

Skus poslat routovaciu tabulku, mozes ju scenzurovat, ale je vhodne aby
bol vidiet prvy a posledny bit z IP adresy cize napr. 192.x.x.1

Citanie ktore by ti mohlo pomoct:
http://www.tldp.org/HOWTO/IP-Masquerade-HOWTO/

Popripade keby si to chcel riesit pomocou bridge:
http://bridge.sourceforge.net/

Ako hovorim, je viac rieseni a vyber riesenia zalezi od ciela, ktory sa ma
dosiahnut.

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk