[linux] Nastavenie routovania

Michal Toth michal.toth na oracle.com
Pátek Květen 16 09:56:53 CEST 2003

bridge je transparenty prvok v sieti, takze to nebude ani tak gateway. Ale je
to dobre riesenie. Musis si stiahnut bridge-utils (povie ti to google), tymi
utilitkami zviazes eth* do jednej virtualnej interface br0 a tvaris sa ze mas
iba jednu sietovku a jadro si samo rozhoduje na zaklade mac, ze kam ktory paket
supne. Vyhoda je, ze ked opatchujes kernel na bridge->netfilter, tak mozes aj
robit vselijake zveriny s iptables nad tym trafficom.

michal toth