[linux] boot do konyolz

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pondělí Květen 19 12:59:36 CEST 2003

On 2003.05.19 12:50, Martin Flaska wrote:
> [...]
>>> moznost (instalovala som z grafickeho rozhrania) a rada by som to

> Ja mam podobny problem (Debian 3.0), v /etc/inittab som mal ale
>
>  id:2:initdefault:
>
> zmena na
>
>  id:3:initdefault:
>
> nepomohla. Vzdy sa mi po starte spusta skript /etc/init.d/gdm .
> Ma tam byt ina hodnota, alebo problem je niekde inde?

Ta hodnota je pravdepodobne v poriadku. Skus zistit, kto zavola
(spusti) /etc/init.d/gdm . Pravdepodobne to bude niekto v /etc/init.d
alebo to mozno spusta priamo init z /etc/inittab

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |