[linux] boot do konyolz

Novikmec Jozef Novikmec na leciva.cz
Pondělí Květen 19 13:02:08 CEST 2003

<JOKE>
Povodnemu pisatelovi evidentne nesedi ani QWERTZ klavesnica:-)
</JOKE>

> 9.0 a rada
> nedal tuto

> Ja mam podobny problem (Debian 3.0), v /etc/inittab som mal ale
>
>   id:2:initdefault:
>
> zmena na
>
>   id:3:initdefault:

Ano Debian ma ako defaultny runlevel c.2. Graficke prihlasovanie
sprostredkuvava deamon gdm, kdm alebo xdm. To cislo 3,2 alebo 5 v riadku
id:3:initdefault: znamena prave runlevel do ktoreho sa ma nastartovat. To
cislo koresponduje s pomenovanim adresara /etc/rc2.d/ v ktorom su symbolicke
linky na spustacie skripty v /etc/init.d/.

Teda, ak niekto spusta stale gdm, znamena, ze asi mas symbolicky link v
/etc/rc2.d alebo /etc/rc3.d/, takze ho odtial vymaz a mas po starostiach:-)

> nepomohla. Vzdy sa mi po starte spusta skript /etc/init.d/gdm .
> Ma tam byt ina hodnota, alebo problem je niekde inde?
>
>      Martin

Ing. Jozef Novikmec
Systemovy inzinier pre komunikacie a bezpecnost
Leciva a.s.
Ke kabelovne 130
Praha 10 - Dolni Mecholupy

novikmec na leciva.cz