[linux] technicka otazka

ferou ferou na centrum.sk
Pondělí Květen 19 23:07:45 CEST 2003

mal by som troska netradicnu - technicku otazku. Predpokladam, ze sa tu nachadza vela ludi co dokladne poznaju vnutro pocitaca. ja mam takyto problem: zo stareho rozbiteho kompu som vytiahol ventilator, za si trocha osviezim vzduch v izbe pocas leta aj ked ma mensie rozmery a nizsi vykon. to by bolo vsetko pekne, ale problem nastal tu. je na 12V. a ani nahodou sa mi nechce kupovat 12V adapter. potom ma vsak napadlo ze aj v kompaci su 12V obvody. ale kde je ten spravny??? a bude sa dat potom k nemu pristupovat cez kompac prikazmi toc sa a stoj??? dufam ze sa niekto vyzna....
ferou