[linux] vypisy pri bootovani Linuxu

Pavel Cina p.cina na datacall.biz
Úterý Květen 20 08:30:33 CEST 2003

Zdravim vas,

mal by som na vas jednu otazku. Doma sa mi po naistalovani MD9.1
prestali zobrazovat pociatocne vypisy na konzolu pocas bootovania
Linuxu. Zacina mi to az s:

Init: Version 2.84 booting

a tie pociatocne vypisy
Uncompressing Linux...... atd. tie mi chybaju. Vysledok je to, ze v Lilo
odklepnem Linux a potom sa mi asi na 1 minutu zobrazi len tento vypis
(Init: Version 2.84 booting), pod nim Logo Mandrake a blikajuci kurzor a
ja neviem teraz, preco tak dlho musim cakat. Pozeral som aj do logu,
ktory sa vytvara pocas boot. Ma to ale jednu nevyhodu, ze zaznamy v logu
nemaju 'Timestamp', cize neviem povedat, kde mu to tolko trva. Vie mi
niekto poradit, kde a co nastavit, aby sa mi tie pociatocne vypisy opat
zacali zobrazovat?

Dakujem.
S pozdravom
Pavel