[linux] rozdelit archiv na viac suborov

Robo Cernansky hslists na softhome.net
Úterý Květen 20 12:34:27 CEST 2003

On Tue, 20 May 2003 12:11:07 +0200 (CEST) Juraj Variny <jv99737 na decef.elf.stuba.sk> wrote:

JV> mozno sa mylim ale tar nepodporuje citanie archivu zo stdin .. v tom
JV> pripade treba v tom druhom prikaze pouzit cpio. O tom sa v
JV> poslednom case pisalo na rootovi(serial "unixova komprese v praxi").

Hm, tak som si to teraz vyskusal (pod cygwin-om) a funguje to. Akurat ked
namiesto tar -xz pouzijem tar -xj tak pise:

bzip2: (stdin): trailing garbage after EOF ignored

Odhadujem, ze ho pomylilo CR LF. No v kazdom pripade porovnanie povodneho
a rozbaleneho adresara neukazalo ziadne rozdiely.

Pripadne GnuWin32 (http://gnuwin32.sourceforge.net/).

Robo.

--
Robo Cernansky