[linux] software raid mount problem

Úterý Květen 20 13:44:00 CEST 2003

-> > Moj problem je ze pri starte systemu sa ten raid nikdy nemountne
-> > nepozna /dev/md0 (moduly samozrejme loadujem)
-> > po mkraid /dev/md0 neni problem s prikazom mount
-> > Data ktore na raide boli tam aj zostali a mozem normale fungovat
-> > Neviete preco musim vzdy dat mkraid /dev/md0
->
-> skontrolujte v fdisku, ako mate nastaveny typ particie, ci na Linux,
-> alebo linux RAID. afaik podla typu particie jadro pri boote pozera,
-> kde ma nahadzovat raid.

to som este nepocul ze by jadro podla typu particie posudzovalo co s nou
urobit. Ale zly napad to nie je - aspon si to nikto nahodou nepomyli s inymi
datami a nebude ich povazovat za poskodene (ja viem, blbec bude aj neznamu
particiu za chubnu a preformatuje ju, ale proti _tomuto_ si nepomozes).

On the other hand, you have different fingers.