[linux] software raid mount problem

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Úterý Květen 20 14:01:57 CEST 2003

> -> skontrolujte v fdisku, ako mate nastaveny typ particie, ci
> na Linux,
> -> alebo linux RAID. afaik podla typu particie jadro pri
> boote pozera,
> -> kde ma nahadzovat raid.
>
> to som este nepocul ze by jadro podla typu particie
> posudzovalo co s nou
> urobit. Ale zly napad to nie je - aspon si to nikto nahodou
> nepomyli s inymi
> datami a nebude ich povazovat za poskodene (ja viem, blbec
> bude aj neznamu
> particiu za chubnu a preformatuje ju, ale proti _tomuto_ si
> [...]

k tomu svojmu afaik som dosiel tak, ze som mal raidovane disky,
na ktorych som ten raid potreboval zrusit. zmazal som raidtab,
upravil fstab, ale napriek tomu stale jadro pri starte chcelo
nahadzovat raid. potom som na zaklade hintu od nemenovaneho clena
konfery zmenil typ particie, a jadro sa o raid prestalo snazit.