[linux] software raid mount problem

Úterý Květen 20 14:06:15 CEST 2003

On Tue, May 20, 2003 at 01:44:00PM +0200, Matus fantomas Uhlar wrote:
> -> > Moj problem je ze pri starte systemu sa ten raid nikdy nemountne
> -> > nepozna /dev/md0 (moduly samozrejme loadujem)
> -> > po mkraid /dev/md0 neni problem s prikazom mount
> -> > Data ktore na raide boli tam aj zostali a mozem normale fungovat
> -> > Neviete preco musim vzdy dat mkraid /dev/md0
> ->
> -> skontrolujte v fdisku, ako mate nastaveny typ particie, ci na Linux,
> -> alebo linux RAID. afaik podla typu particie jadro pri boote pozera,
> -> kde ma nahadzovat raid.
> to som este nepocul ze by jadro podla typu particie posudzovalo co s nou
> [...]
Tak to je v pripade typu "RAID autodetect" (myslim ze 0xfd), potom jadro pozna
raid arraye akonahle sa "spusti" jadrovy kod raid-u (v optimalom pripade teda
hned pri inicializacii jadra alebo v initrd).

Stale sa vsak moze stat, ze ich nebude viediet mountnut, napr. chyba zapis v
/dev alebo nepozna filesystem.

> Matus "fantomas" Uhlar, uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
S pozdravom,

      ...and that is how we know the Earth to be banana-shaped.