[linux] Aku distribuciu na Laptop

Andrej Hosna Andrej.Hosna na iblsoft.com
Úterý Květen 20 16:15:23 CEST 2003

> chcem si nainstalit linuxa na notebook Leo DESIGNote,
> aku distr. odporucate, aby som mal co najmenej problemov
> s ovladacmi a aby sa to jednoducho manazovalo?
> Uvazujem medzi RH a Mandrake
Tiez mam leo ale take starsie a mam tam drejka. INaq vo vseobecnosti otazka
typu ktora distribucia by mala byt zakazana pretoze to smrdi hroznym flejmom.
Nainstaluj si tam distribuciu ktora sa ti paci a s ktorou mas najviac
skusenosti.
Adino
--
Andrej HOSNA (Andrej.Hosna na iblsoft.com)
IBL Software Engineering, http://www.iblsoft.com