[linux] problemy s Xwindow

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Středa Květen 21 07:54:56 CEST 2003

Nechapem preco to nechces riesit posunutim obrazu na monitore. Ja som
mal to riesil posunutim obrazu - pokial som si dobre vsimol , tak sa to
tykalo iba (u mna) jedneho rozlisenia (800x600  alebo 600x480) - toto
rozlisenie pouzivala jedna hra a standardne som ho nepouzival. Obraz som
posunol a ostatne (pokial som si to dobre vsimol)  to vobec neovplyvnilo.

Zd.