[linux] K3B a OGG

Středa Květen 21 09:41:10 CEST 2003

->   skusal som palit cez K3B audioCD z OGGov a ked tam niektore pridam
->   tak sa pri niektorych zobrazi miesto tej zelenej 'gulicky', zlta
->   gulicka a ten track sa potom vypali zle (len niecko skrtne a to je
->   vsetko) neviem mi niekto povedat kde moze byt chyba?

poskrabane CD. alebo grabujes na vysokej rychlosti - skus ju znizit mozno to
pomoze. Mozno grabujes z napaleneho CD, tie niekedy byvaju prisernej kvality
a dalej uz nema zmysel grabovat...

Atheism is a non-prophet organization.