OT [linux] HW poziadavky na Linux :-))

Středa Květen 21 11:52:32 CEST 2003

-> Dňa St 21. Máj 2003 10:57 Matus \ napísal:
-> > A ja ratam ze tych 700 pouzivatelov nebolo nikdy prihlasenych naraz :-)
-> > inac by sa masina bola pretazena este viac ako preslaveny decef...
-> > (ale ne na nom ich bolo len 80)
->
-> No jasne, ze nebolo ;-). Byvalo tam zalogovanych v spicke tak 30(?) ludi. Uz
-> si nepamatam, kolko tam bolo v tom case pocitacov.

no, v spicke co ja viem bolo okolo 80. (hron.fei.tuke.sk maval ~40, rovnaky
HW afaik). Masina mala 128 MB RAM a upgrade na 256 ju neurychlil - skratka
nestihalo CPU. Potom sa obmedzovali procesy na 25, 9, 16 na jedneho usera a
chudaci nadavali... potom si urobili crazy a teraz maju fornax

If Barbie is so popular, why do you have to buy her friends?