[linux] K3B a OGG

Středa Květen 21 13:52:51 CEST 2003

-> Nazdar Matus,
->
-> sprava z: 21. mája 2003, 9:41:10
->
-> ->>   skusal som palit cez K3B audioCD z OGGov a ked tam niektore pridam
-> ->>   tak sa pri niektorych zobrazi miesto tej zelenej 'gulicky', zlta
-> ->>   gulicka a ten track sa potom vypali zle (len niecko skrtne a to je
-> ->>   vsetko) neviem mi niekto povedat kde moze byt chyba?
->
-> > poskrabane CD. alebo grabujes na vysokej rychlosti - skus ju znizit mozno to
-> > pomoze. Mozno grabujes z napaleneho CD, tie niekedy byvaju prisernej kvality
-> > a dalej uz nema zmysel grabovat...
->
->
-> original, nove cd ;(

nepouziva nejaku prijebanu ochranu proti kopirovaniu? pozri sa na CD. Ak
ano, pouzi cdparanoiu a mozno budes potrebovat lepsiu mechaniku - tusim
plextory a toshiby to zvladaju najlepsie...

The only substitute for good manners is fast reflexes.