[linux] K3B a OGG

Robo Cernansky hslists na softhome.net
Středa Květen 21 14:21:34 CEST 2003

On Wed, 21 May 2003 14:05:56 +0200 Juraj Mátel <j.matel na orangemail.sk> wrote:

JM> Nazdar Matus,

JM>  ..takto, mam Teac CDW540E, on ten OGG prehravat aj ide len ten K3B ho
JM>  obcas oznaci zlto a ..potom to robi to, ze len pipne...
JM>  ochrana ziadna, pod Win ide vsetko OK ;(

Chlapi, myslim, ze sa nerozumiete. Ono totiz otazka znela "skusal som palit
cez K3B audioCD z OGGov...". Cize nie robit ogg-y z nejakeho original audio
CD ale prave naopak - ak som to teda ja spravne pochopil. ;-)

Este jedna vec. Teraz pises, ze Ti ogg _obcas_ oznaci na zlto. Mam to
chapat tak, ze jeden a ten isty .ogg subor raz oznaci na zeleno (a napali
dobre) a inokeny na zlto?

Robo.

--
Robo Cernansky