[linux] Ratanie prenesenych dat podla IP

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Středa Květen 21 15:22:44 CEST 2003

Zdravim,
to co chces uz nieje len taky accounting, to uz su netflows. Pokial ma
pamat neklame, tak to bol vymysel cisca. Open implementacia sa vola
softflowd a domovsku stranku mala tuto:
http://www.mindrot.org/softflowd.html
(dalo sa to skompilovat pre linux,freebsd,openbsd,solaris)
Momentalne je ta stranka nedostupna, tak neviem...

Softflowd je len collector, z ktoreho sa daju exportovat neflow v5
streamy, ktore by sa mali ukladat do db a z toho potom robit statistiky.

Ak mas o tuto problematiku zaujem a mas cas experimentovat, tak mi napis a
poslem ti cele know-how co o tom mam, kedze ja momentalne nemam cas sa
tomu venovat.

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk