[linux] .doc v OpenOffice 1.0 a TTF fonty z win

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Sobota Květen 24 10:27:36 CEST 2003

Dňa So 24. Máj 2003 09:17 Tomas Zatko napísal:
> Zdravim
>
> Ako priloha v maile mi prisiel .doc dokument cely pisany pismom
> Times New Roman
>
> Najprv som si myslel, ze sa OO s tym TTF fontom "nevie dohodnut na=20
> kodovani" (blbsia formulacia ma nenapadla...)
> Ide o to ze napriklad "=E8" (myslel som si ze znaky ktore maju inu pozici=
> u=20
> v ISO8859-2 a inu vo win1250) sa nezobrazuju spravne. (Zobrazi sa=20
> stvorec.)
> Ale prejavuje sa to len ak je ten text BOLD. "Netucnym" pismom je to v=20
> [...]

Naskyta sa tu viacero odpovedi a rieseni.

1.) Slusne podakovat za taku prilohu a odmietnut ju.

2.) Pouzit ten program, ktory ju urobil. (pre uplnost)

3.) Mozes skusit zmenit font toho textu, oznac ho a premen ho napr. na Nimbus
Roman No9, obsahuje vsetku diakritiku a mal by byt v Tvojom systeme. Je dost
mozne, ze ten font v systeme nainstalovany nie je, tak sa system snazi za
kazdu cenu poskladat nejaku nahradu toho fontu, ale tucne znaky uz na nho
boli privela.

Ak to pomoze, mozes natrvalo nastavit "Font replacement" v konfiguracii.

4.) Mozes si nainstalovat zakladne TTF fonty od Microsoftu do systemu (
http://corefonts.sourceforge.net/ ).

mP