[linux] wterm, Eterm, (diakritika?)

Juraj Sujan linux na sofy.sk
Sobota Květen 24 17:41:10 CEST 2003

Zdravim,
V terminali Eterm treba podla mojich skusenosti nastavit
spravne fonty, t.j. s kodovanim iso8859-2. Nastavuje sa to
myslim v konfiguracnom subore ktory je umiestneny v
domovskom adresari v priecinku .Eterm

Nemam momentalne poruke moj pocitac s linuxom, tak Vam to
nepoviem celkom presne. Teda v subore (asi theme.cfg alebo
user.cfg) je niekolko definicii pre rozne velkosti fontov
(font 1, font 2 ... ), je tam treba jednoducho uviest fonty
v tvare napr.

-*-fixed-medium-r-normal-0-0-0-0-0-0-iso8859-2

(ide len o priklad spustite si xfontsel ake fonty mate k
dispozicii a upravte si aj velkosti). Font mozete
samozrejme zmenit aj jednorazovo pri spusteni Eterm s
prepinacom -F fontname (a dalsimi, pozrite man stranku).

Wterm som nikdy nepouzival, ale nebude to podobny problem?

juraj