[linux] .doc v OpenOffice 1.0 a TTF fonty z win

Tomas Zatko woody na host.sk
Neděle Květen 25 12:14:09 CEST 2003

> 3.) Mozes skusit zmenit font toho textu, oznac ho a premen ho napr.
> na Nimbus Roman No9, obsahuje vsetku diakritiku a mal by byt v Tvojom
> systeme. Je dost mozne, ze ten font v systeme nainstalovany nie je,
> tak sa system snazi za kazdu cenu poskladat nejaku nahradu toho
> fontu, ale tucne znaky uz na nho boli privela.
>
> Ak to pomoze, mozes natrvalo nastavit "Font replacement" v
> konfiguracii.
>
> 4.) Mozes si nainstalovat zakladne TTF fonty od Microsoftu do systemu
> ( http://corefonts.sourceforge.net/ ).

TTF fonty mam nainstalovane z win. Zmena pisma pomoze. (Vlastne hned na
zaciatku som dal prec BOLD aby som to mohol citat)
Ale zauimalo by ma, ako zitim ci sa tie TTF naozaj pouzivaju a ci ich
len nenahradza niecim inym.

Inac 'problem' pokladam za vyrieseny. dakujem

.t..

--
http://woody.host.sk