[linux] Siemens Gigaset 4175isdn

Ľudovít Lučenič lucenic na lasdat.sk
Neděle Květen 25 21:02:23 CEST 2003

Ahojte,

mam externy ISDN modem Siemens Gigaset 4175 pripojeny prostrednictvom
rozhrania USB. Stiahol som si na neho linuxovsky driver avsak potrebujem
radu ako spojazdnit pripojenie na providera.
Neviem, ci vsetkemu okolo spravne rozumiem, ale k internej isdn karte sa
Linux sprava ako k isdn zariadeniu, ale k externemu isdn modemu (ci uz
pripojenemu cez usb alebo serial) ako k analogovemu modemu.
Ked sa teda snazim o "klasicke" pripojenie (wvdial alebo kppp), neviem
modem presvedcit, aby ignoroval nepritomnost oznamovacieho signalu.
Rozhranie pre ISDN modemy v Linuxe nema definovane pre tento povel
ziaden AT prikaz.
Ma niekto s tymto zariadenim skusenosti? Alebo vie ma niekto nasmerovat,
ako to cele obist?

Pri pokuse o pripojenie pomocou isdnctrl alebo conf-isdn-account
dostavam hlasenie, ze resource temporarily unavailable, pricom hardware
browser (lsusb) ho vidi. Neviem, ci to prave nie je tym, ze modem je
externy... ale mozno to suvisi i s niecim inym.
Vopred dakujem,

Ludo Lucenic