[linux] screen capture

Robo Cernansky hslists na zoznam.sk
Pondělí Květen 26 16:03:09 CEST 2003

On Mon, 26 May 2003 15:27:49 +0200 Peter Gasparovic <gasparovic na posam.sk> wrote:

PG> skusim dik. mozno by to slo aj cez vmware, zrejme skusim aj tuto
PG> moznost

PG> Potrebujem par zaberov z hry America's Army.

Uhm, tak takto. Neviem, ci to pobezi na wmvare, kedze to chce najnovsie 3D
karty ale ak ano, tak by to bolo celkom dobre riesenie. Taktiez nie som si
isty, ci xwd zvladne stahovat obrazovky z 3D hry. Ak nic z toho nepojde tak
skus este prestudovat manual k tej hre, ci sa nahodou priamo z nej nedaju
robit screenshoty nejakou klavesou (a do toho adresara kde ich uklada
mountnut nieco na co sa bude dat zapisovat).

Robo.

--
Robo Cernansky
E-mail: hslists na zoznam.sk