[linux] Problem s dvomi sietovymi kartami pod RHL 8.0

kincel.peter na slsp.sk kincel.peter na slsp.sk
Pondělí Květen 26 18:41:45 CEST 2003

Ahojte!
Popis problému. Mám počítač s dvomi sieťovými kartami. Inštalácia servera
prebieha vždy bez problémov, sieťové karty sa detekujú a nainštalujú samé,
ale keď ich idem testovať pinganím, alebo pripojením sa k internetu, tak
vždy (!!!) funguje iba jedna. Keď tú druhú, práve nefunkčnú kartu zhodím a
znova nahodím príkazom ifconfig ethx down a potom up, tak začne fungovať,
ale vždy prestane fungovať tá, čo pôvodne fungovala. Adresový a interruptový
problém v tom nie je. Nikde v literatúre som taký problém nenašiel a ani
naši linuxáci tomu nerozumejú. Aj som vymenil počítač za úplne iný model s
inými sieťovými kartami a výsledok bol ten istý. Heeeeelp.
Peter
e-mail: kincel.peter na slsp.sk

"This email and any files transmitted with it are confidential and
intended solely for the use of the individual or entity to whom they
are addressed. If you have received this email in error please notify
the system manager.

This footnote also confirms that this email message has been swept by
MIMEsweeper for the presence of computer viruses."