[linux] Mys pocut v reproduktoroch

pf na nextra.sk pf na nextra.sk
Úterý Květen 27 08:32:25 CEST 2003

Ahoj

Citácia Tomas Zatko <woody na host.sk>:

> Este by mozno stalo za zmienku ze mam tiez mys PS/2. Ked som mal
> seriovu, tak mi to nerobilo. Zvlastne. Vie niekto cim to je?
> .t..

ak sa ti to sprava takto, tak hladaj problem skor v mechanickej rezonancii
alebo statickej elektrine. Predpokladam, ze mas tie repraky polozene na stole a
pravy bol v blizkosti mysi (asi si pravak). To posledne, co ma tak este napada
je spatna vazba reprak, mys, MB, zvukovka, reprak, ale to sa mi vidi dost za
vlasy pritiahnute

PF